Main Picture

יום ראשון, 4 בדצמבר 2011

Auckland City & Sky City Tower

השעון המעורר עבד למרבה ההפתעה, אך אני מצאתי את עצמי חוזר לישון מבלי לשים לב.
לבסוף התעוררתי והכרחתי את עצמי לקום מהמיטה ולהתחיל את היום.

ירדתי למטבח להכין א.ב וכבר שמעתי את תחילתו של הגשם שבשלב מסוים הפך לגשם ממש חזק.
ובכן ... איך לעזעאזל אני אמור להגיע לאכסניה המקורית שהייתי אמור להיות בה אתמול (City Garden) עם גשם כזה. אפילו לטייל בעיר זה לא יהיה נוח ופשוט.

השעה היתה כבר אחרי 10:00 (שעת ה- "Check-out" מהאכסניות כאן ב- NZ), אך אני עדיין נשארתי כאן וחיכיתי שהגשם לפחות ייחלש. יצא לי לראות את השרמוטה מאתמול שכל הזמן נכנסה לחדר ועשתה רעש תו"כ וזה ממש הרתיח אותי.

לפחות יצא לי לשוחח עם יוני ואמא והודעתי להם שהכל בסוודר. כמו כן, נתתי להם את פרטי חשבון הבנק המקומי שפתחתי כאן ב- NZ וקיוויתי שאבא יבצע את ההעברה הבנקאית כמה שיותר מהר כי המחייה כאן ממש לא זולה.

לאחר המתנה אינסופית שהגשם ייחלש, אמרתי לעצמי שזה לא יעבוד ויצאתי לחקור את העיר הגדולה בגשם.
נעלתי את הנעלים האטומות למים, כיסיתי את "תרמיל היום" בכיסוי דוחה גשם ויצאתי לדרך.

רציתי לקנות מטריה, אך לאורך כל הרחוב הראשי ב- Parnell לא מצאתי אף מטריה שהיתה במחיר הגיוני. כל המטריות היו מצ'וקמקות (Made in China) ועלו באיזור ה- 10$ ואני המשכתי לחפש כאשר כולי כבר ספוג במים.

הגעתי אחרי חצי שעה לפרבר אחר של אוקלנד - "Newmarket" ובהתחלה חשבתי שהמקום הזה הוא בכלל
סופרמרקט ...  נכנסתי לחנות ענקית שנקראת: "The Warehouse" (מעין רשת הום-סנטר ב- NZ) אך לא מצאתי שם בלוני גז (Carritage) עבור הטיול בחיק הטבע שאני מתכנן לעשות בהמשך. כל הניסיונות להסביר למוכר העילג
בקבלה - לא צלחו והיה נראה כי אני מדבר אל עצמי.
בסוף ויתרתי על החיפוש וקניתי לי מטרייה מעאפנה שהספיקה להישבר תוך פחות מחצי שעה לאחר שקניתי אותה.
מה שנקרא: כוס $@ !

Auckland Suburbs
חשוף לגשם הכבד ולרוח העזה, פילסתי את דרכי חזרה למרכז העיר ומצאתי בכניסה לרח' הראשי (Queen St) אינטרנט בזול (רק 3$ לשעה). זאת היתה פשוט מציאה, לאחר שהאינטרנט באכסניה מסוג "Zenbu" היה כ"כ איטי ויקר (שילמתי מס' דולרים רק בכדי לשלוח 3 אימיילים צנועים ...).
יצא לי לשוחח עם יוני בצ'אט, לבדוק  אימיילים ולפרסם מודעה לחיפוש שותפים בלוח מודעות האלקטרוני של ה- BBH.

יצאתי משם וצעדתי לכיוון "Sky City", כאשר בדרך אני עוצר להפסקה בשירותים הציבוריים החינמיים ב- Burger King. ההליכה היתה מאוד נינוחה לאחר שהגשם פסק ותוך מס' דק' הגעתי לאחת האטרקציות הכי מדוברות כאן במרכז העיר.
נכנסתי פנימה והיה מיצג של מס' סרטים ודמויות שונות (לרבות שר הטבעות, נרניה, מחוז 9 ועוד).

Movie cover in Sky City Tower

קניתי כרטיס כניסה משולב ל-2 החלקים במגדל וכרטיס ה- BBH התחיל להחזיר את ההשקעה.
כאן זה אחד המקומות הבודדים שמציע הנחה (10$) עבור תרמילאים !
מדהים כמה מהר המעליות כאן שלקחו אותי מעלה לגובה של יותר מ- 170 מ' בפחות מחצי דקה ...

נק' התצפית הראשונה היתה סבירה-מינוס משום היו הרבה עננים שהפריעו לצילום הנוף. צילמתי את כל מה שיכולתי ועליתי לנק' התצפית העליונה יותר. למרבה האכזבה - גם שם המצב לא היה משהו בגלל העננות הכבדה.

Auckland Harbour from Sky City
חזרתי חזרה והתחלתי בצעידה לאורך הטיילת עד לפרבר Parnell. על הדרך ראיתי איך להגיע לגן הוורדים המקסים שאותו אחקור מחר והמרחק ממנו לאכסניה ממש לא גדול.
חבל רק שעשיתי את כל הדרך בצעידה עד למוזיאון אוקלנד בכדי לגלות שהוא נסגר לקראת 16:30 ונראה לי שאצטרך לבוא לכאן מחר מוקדם על הבוקר.

חזרתי חזרה לאכסניה ולאחר מקלחת חמימה, א.ע וכביסה, התפניתי לישון לאחר יום עמוס.