Main Picture

Main Picture

יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

Hunua Falls, Karaka

היום היה אמור לשמש יום מנוחה ולכן יכולתי להתעורר ממש בניחותא ולא לשבור את הראש היכן אני אישן הלילה.
תחזית מז"א לא בישרה טובות להיום - נאמר בחדשות שגשם כבד אמור להתחיל לרדת בכל NZ והוא יימשך מס' ימים. מה נסגר עם הקיץ כאן ב- NZ ???

ארוחת הערב והקינוחים מאתמול עדיין זכורים לטובה והלוואי שכל יום יהיה כך.
על הבוקר יצא לי קצת לארגן את תכנית המסלול לימים הקרובים ואף לבדוק אימיילים ולהעלות תמונות ל -F.B .
מאוד התרשמתי לחיוב מהאינטרנט המהיר שיש כאן וניצלתי זאת ממש בחכמה בשביל לגבות את כל האלבומים שצילמתי עד כה.

לקראת הצהרים, ראיתי שמז"א ממש טוב והגשם טרם הגיע והחלטתי לעשות סיבוב באזור בכדי לחקור את הטבע המקומי שכאן. ארזתי לי את "תרמיל היום" הקטן ויצאתי לדרך.

נק' האטרקציה הראשונה שלי להיום הייתה: Hunua Falls אשר נמצאת ממש ליד Karaka (מרחק של חצי שעת נסיעה).
ההגעה לשם היא דרך כביש צד שאני בטוח שאף תייר לא נסע בו אלא רק המקומיים שגרים כאן.
החניתי את הרכב בחניון הרכבים ומיד שמתי לב לשלטים הרבים המזהירים מפני פריצות וגניבות מרכבים חונים. אמרתי לעצמי שטוב מאוד שכל החפצים שלי אצל Henry & Dianne כך שאם חס וחלילה מישהו ינסה "לעקוץ" אותי אז הוא ימצא רכב ריק.

מיד בהתחלת חניון הרכבים נמצא המפל המרשים - Hunua Falls שעד היום זכור לי לטובה.
השמורה כאן גם כן מאוד יפיפייה ויצא לי לצעוד בטרק מעגלי חביב הנקרא: Cossey\Massey Track.
תחילת המסלול הוביל לנק' התצפית אל עבר המפל ואח"כ נכנס עמוק פנימה לתוך הבוש המפורסם של NZ.
יצא לי לפגוש על הדרך 3 מטיילים מבוגרים מקומיים שממש התפלאו לשמוע שאני בכלל תייר ועוד מישראל. הם כל הזמן מטיילים כאן באזור ואמרו לי כי מעולם לא פגשו תיירים בשמורה הזאת.

Hunua Falls
המסלול המשיך הלאה לעבר מס' סכרים שאוגרים את מי השתייה עבור העיר Auckland ועבור כל הפרברים מסביב לה.
סה"כ המסלול כאן מאוד חביב ואני מאוד ממליץ עליו. הוא אמור לקחת 3 שעות, ואני סיימתי אותו לאחר 1:45 שעות כולל הפסקות מנוחה, שיחה עם קב' המטיילים המבוגרים ואינספור עצירות לצילומים.

חזרתי מאושר לרכב והתחלתי בנסיעה חזרה לאורך ה- Gorge (מעין ערוץ צר שהכביש עבר דרכו) עד שהגעתי בחזרה לעיירה הקטנה והמקסימה שנקראת: Karaka.
בערב, Betty הכינה ארוחה ממש מושקעת וכולנו ישבנו ואכלנו לשובע. אני ממש אתגעגע לכאן !

יותר מאוחר סיכמתי עם Henry & Dianne שאני עוד אחזור לכאן בעוד כחודשיים כאשר אסיים את הטיול בעיר Christchurch ואקח טיסה ישירה ל- Auckland (מה לעשות שאין טיסות לישראל מ- Christchurch ...). הם מצידם מאוד שמחו לדעת כי אני עוד אחזור לביקור וכבר התחילו לספור את הימים.
כמו כן, לקחתי את מס' הפלאפון של Kylo או בשמו המלא: Ric-halo אשר מתגורר ב- Christchurch וסיכמנו שאבוא לבקר כאשר אהיה שם בסביבה.

סוף יום ג' !
מבחר סרטונים מיום זה:


מבחר תמונות מיום זה:
(לאלבום המלא, לחצ/י כאן


Me, Betty, Henry & Dianne
Hunua Falls
Hunua Falls
Hunua Falls Track
Hunua Falls Track
Stoat Trap
Nice Sheep
Cossey Dam 
Cossey Dam
Nice Horse
Beautiful Horse
Swamp in Karaka

Tree-house in Karaka
Garden of Henry & Dianne
Garden of Henry & Dianne

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה